Alla inlägg den 24 maj 2016

Av Veronica - 24 maj 2016 12:37




Det är väl inte värt att lägga ut bild på sina egna tuttar för då blir man väl anmäld och borttagen och gud vete vad... Det är konstigt det där, men lättklädda damer i sexiga poser är tillåtna i alla sociala medier...men lägger man ut en bild på en ammande mamma eller trötta medelsvenssonstuttar eller ve och fasa, ett par tecknade...ja då jävlar! Ja ja, världen är sinnessjuk. Jag hittade en gullig bild från www.spreasdshop.se på ett par rosa fina tuttar:) De passar bra när jag ska klaga på mina! Jag är så less på dessa värkande knölar! Jag känner av ägglossning och mens. Va fan! Kan man inte bara stänga av när man inte vill längre?? Jag vill inte vara fertil längre! Jag ska inte sätta fler barn till världen! Jag behöver inte mina hormontuttar längre! Herregud! Mina tuttar har varit små och rosiga, tjugo-års toppiga och nu lite medelsålderströtta. De ser fortfarande helt ok ut i en schysst bh med lite vaddering och ett par byglar...De har gjot sitt, de kan vila nu.



 

Och det andra jag ska gnälla på är min jävla mage! Jag trycker i mig lite mineraler jag hade kvar nu när magnesiumtabletterna tog slut. Och de innehåller järn. Min mage fuckar ut rejält när jag äter järn. Fast jag behöver då jag har dåliga värden. Dåliga blodvärden och lite blod överhuvudtaget...Nu är jag alltså förstoppad! Och det är värre än ha diarré! Min mage sväller, mina tarmar fylls och jag får ont och blir grinig. I hate it! Jag lider nog ett par dagar till innan jag ger mig. Jag blir förhoppningsvis inte baras ur utan lite piggare med. Bild från www.vitaminvaruhuset.se




 

En annan stor del av livet just nu är dessa lappar: Post-it! Jag post-itar hela mitt liv! Varje hög papper på jobbet får sin. Det har gått så långt att jag dela post-itarna på hälften så de ska räcka längre...Jag post-itar alltså högarna med papper, datorn, telefonen. Jag skriver i kalendern på jobbet, alamanackan hemma och kalendern i mobilen. Dubbelkollar och dubbelcheckar. Ändå beställde jag material idag som jag beställde förra veckan och fick leverarat idag...Tur det går att avbeställa;)


 


Imorgon börjar fixet för skolavslutning! Min lilla går ur nian! Min lilla bebbe. Min lilla fröken är alltså 16 år. Ja, hon är minst i vår stjärnfamilj. Nu har vi inga barn i grundskolan snart. Imorgon ska vi klippa oss, handla kläder, skor, smink och hårfärg. Sommarfix! I år har vi två med sommarlov. Nästa år bara en då vi har en student nästa år. Verkligheten knackar på...Sommarlovet i år innebär att de lyckades fixa iallafall två veckors jobb. Bättre än inget. Vi drar till Spanien och förhoppningsvis nåt kul hemma oxå. Vi ska väl försöka få ihop en avslutningsmiddag med alla fyra i bästa fall och minst två i värsta fall;) De två äldsta jobbar ju. Annars kommer vi renovera badrummet all summer long. Vi väntar med att riva ut det tills skolan är slut. Det blir lite lättare då :) Bastunyckeln är fixad så det blir mycket bastu och duschande i huset mittemot;) 


Nu ska jag mikrovila innan kuratorn. Tjong! 




Ovido - Quiz & Flashcards