Alla inlägg den 10 maj 2014

Av Veronica - 10 maj 2014 16:51

På mat!!! Jag har en gris på pullning i ugnen och det tar alldeles för lång tid! Jag har haft hickorylukten i näsan hela dagen... Och nu vill jag fylla min värkande magen med mat. Nu! 

 

Fixarlördag har vi idag. Vi har fixat till en av "pojkarnas" rum. Den lilla som snart fyller 18... Vi (läs min man ) vände dörren och fixade hyllor, lampor och ställben. Jag pekade och dammade ;) Bra fördelning.

 

Imorgon fixar vi lite på den andre lilla pojkens rum ;) Och sedan innan vi gör något annat ska vårt förråd till sovrum fixas! Upp med björkmönstrad tapet, måla lite nougat/beige färg på väggarna och vända sängen. In med nya byråer, klädstänger och ut med gamla garderober.

 

Sedan lillans rum. Fixa färg, tapeter och göra om en Expedit till garderob. 

 

Tur jag ser allt det fina och bra i skallen. För ibland känns det tröstlöst...Senare. Och sedan ska allt göra. Vi väntar på pengar, tid och ork...Och lust ibland;)

 

Å andra sidan är jag nöjd med att ha väntat två år med vissa saker. Det blir köööng när det är klart!

 

Nu ska jag jaga på grisfan!

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards