Alla inlägg den 7 april 2016

Av Veronica - 7 april 2016 09:34

Ja det är bra med insikt. Båda för egen del och för allt runtikring.

 

Huset vi kollade på igår var ett jätteprojekt. Det visste vi för vi var där i helgen oxå på en lite sneakpeak.

Jag såg framför mig hur det skulle komma att se ut. Med liggande panel, nytt kök, sovrummen, badbaljan ute, hönsen och myset.

 

Sedan såg jag jobbet i två år, jag såg pengarna och jag såg vår situation. Jag är sjukskriven för utmattning. Är det smart att dra igång ett projekt då? Nä.

 

Men som sagt, kolla kan man alltid göra:) Och det gör att vårt projekt här hemma med badrum, hall och uteplats känns mer överskådligt. 

 

Idag vaknade jag med samma huvudvärk som jag gick och lade mig med...Om det var yogan eller det faktum att det var en smällaktiv dag igår...Ja kanske. Jag tog igen den uteblivna sovmorgonen igår, sussade till strax före 9.

 

Idag välkomnade jag dagen, huvudvärken och den kommande dagen. Då gick det bättre att kliva upp. Det är precis som om täcket har en jävla makt! Det är ju såå skööönt. Varmt och gosigt.

 

Love and Peace. 

Ovido - Quiz & Flashcards