Alla inlägg den 30 april 2014

Av Veronica - 30 april 2014 08:30

Ja då var det dags för Valborgmässoafton igen då. Sista april idag och första maj imorrn. Det går i ett rasande tempo. Precis som min morgon! Upp som en sol...Eller uppbeordrad av lillbossen, dottern. Iväg med barn till skolan. Och, tänkte jag då, då tar jag ett varv i spåret så är det gjort. För nu ska det städas, göras pannacotta och helgstädas ;) 

 

Inte trodde jag då att jag skulle ta första joggingturen!? Men det gjorde jag! Tjoho! Sakta men säkert och joggandes hela vägen :) Det känns gött. Plankan 3x30 är också gjord. Så nu ligger dagen framför mig som en oskriven bok.

 

Det blir en lugn Valborg här. Jag har inte lust att gå på nån brasa och elda igelkottar. Nä, jag ska äta två-rättersoch dricka ett par nya goda ale och förbereda smaklökarna inför lördagens baluns. Öl och Whiskey-mässa. Jajamen.

 

Nä nu är jag hungrig! Ha en trevlig Valborg. Håll i fingrarna och håll koll på kidsen. 

Ovido - Quiz & Flashcards