Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Veronica - 14 juli 2014 17:42

Eller nja, från balkongen på berget iallafall. Det är dåligt uppdaterat i mitt livnu...Fullt upp med att vara ny på jobbet, fullt upp med att fånga eftermiddagarna och fullt upp med att njuta av lediga helger! Jag har varit så duktig med att ta vara på solen på eftermiddagarna. Vi har fikat och ätit middag ute. Promenerat och cyklat. Jag har sagt till mig själv att inget är viktigare än att må bra. Så jag gör sånt som jag mår bra av.

 

Vara ute i solen, läsa en bok, äta gott och njuta av fina viner. Helgen var fantastisk! Jag köpte med mig ett par solstolar hem som vi använde flitigt på lördagen. Vi hade inga måsten! Drack öl från fredag eftermiddag, precis som ungdomarna;), åt god mat, hade trevligt sällskap på balkongen till natta och bara myyyyste. Lördag: Sol. Cykeltur. Grilla med grannarna i lekparken. Vi avslutade slappardagen med kaffe och glass på ballis och en tidig kväll.

 

Pigg och vaken på söndag solade vi, tog en halvmils prommis och njöt av tidningen i soffan medans regnet stod som spön i backen och åska mullrade på. Det var en balsam för själen helg! Lite semesterkänsla sådär! Nästa helg blir likadan! Jobbar man som jag till 15, så hinner man mycket vardag på veckorna så helgerna kan vara lååånga och lugna. 

 

Det vankas fest och säkerligen återhämtning heeeela söndagen;)

 

Livsnjutarebilder och sovrummet:):

           

Skapa flashcards