Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Veronica - 10 juli 2014 20:31

Det snackas ju om att man inte ska längta till sommaren, fredagar eller imorgon, typ...Utan leva här och ta det som det kommer...Ja, ja, ja, det gör jag! Och längtar likt förbaskat efter fredag! Fredagar är fredagar. Så är det bara. Fredagar, söndagar och måndagar gillar jag. Onsdagar inte. 

 

Imorgon är det alltså fredag igen. Allt är fixat för helg. Jag ska bara slappa. Äta tacos till middag, kanske gå en snabb sväng, äta räkor på ballis och dricka vin. Massor av vin! Ljust och bubbligt, lite vitt och lite rosa. för på lördag ska jag sooola. Hela dagen. Jag ska ligga på mage, jag ska ligga på rygg. Svettas, dricka vatten, läsa bok och lyssna på folk, fåglar och kanske vågskvalp. 

 

Andra veckan på  jobbet närmar sig sitt slut. Och slut är jag med. Hjärnan är full...det pyser ut genom öronen. Och det är jättekul! Snart ska jag dock bli lämnad själv och stå på egna ben i detta gigantiska hus!! Voine voine!

 

Hej då!

Skapa flashcards