Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Veronica - 12 juni 2014 09:00

Ja det gjorde vi igår!!! I surregn tyvärr. Men de var så vackra och glada ändå. Jodå, jag stod där i bakgrunden med tårar i ögonen och knip om hjärtat...Och det ger en hint om hur jobbigt det blir nästa år. I år var det makens äldsta som hade vita mössan på och var vacker som en sommarmorgon. Nästa år min äldsta. Påminn mig om att investera vattenfast mascara! 

 

Jag vet inte hur jag tänkte när jag åkte in till hamnen i väldigt tunn sommar klänning och inte en kofta så långt ögat nådde?! Typ fem timmar ute i regn, blåst och allmänt trist väder. Det borde stå skivet i himmlen att avslutningsveckorna ska ha fint väder! Sommar och sol! Punkt!

 

Så eftersom jag frös och frös och frös lite till igår så mår jag som jag gör idag. Mosig. Trött, hängig och stel. Jag tog en slömorgon så det ger sig snart. Det här är en dag för att släcka lite eldar. Och fira en som går ur nian! Vi trotsar fredagsmyset och äter tacos redan idag!

 

Jag stannar hemma och inne ett par timmar. Skulle varit i spåret och joggat lite. Spåret finns kvar. Min kroppville inte det imorse. Jag känner mig hängig helt enkelt. Jag ska nog läsa bok på balkongen efter att bränderna släckts. 

 

Hej då!

Ovido - Quiz & Flashcards