Alla inlägg den 4 juni 2014

Av Veronica - 4 juni 2014 10:22

Nä det är det inte! Gråväder och mörkt sovrum...Trött kropp med mens och en massa träning...Jessus vad jag sussade tungt! Hörde inte klockan ens. Och paniken när jag vaknade! Shit. Varför får jag panik för att jag sover? Är det för att man är uppfostrad med att sova till 9 är slött? Kan vara. Då är jag slö.


Då  har vi rett ut det. Jag är slö. Helt värdelös sopig människa. Ha ha! Kommer jag aldrig erkänna! 


Onsdag. Regn. Jag har mens, liite onda knän och ett VårRus ikväll. Känner mig inte på topp. Men vad gör väl det. Det är bara att vila och äta idag så går det. Jag får väl helt enkelt gå om det blir så.


Städa lite hemma ska jag också hinna med. För imorrn ska jag på ...., ta ut familjen på spring,äta gomiddag och dricka vin! Bara så ni vet!


Hej då!


Ovido - Quiz & Flashcards