Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Veronica - 20 maj 2014 11:23

Nu är tant på benen och det med besked! Upp som solen imorse innan klockan ringde, hoppade i springbyxan och rattade iväg till spåret! Eftersom jag så lätt blir uttråkad av att springa runt runt så vek jag av spåret och körde alla småstigar. Och det blev som ett varv skulle jag säga. Jag avslutade starkt med sex intervaller uppför träbron och lite planka...Och sen mådde jag illa!

 

Det är väl så efter två promenader på en vecka och noll föda i magen...Lite dumt kanske...Så imorrn ska jag upp och äta nåt lätt vid sex. Gnällkommittén har stängt ett tag! Älskar att vara på g!

 

Annars? Jo, jag reseknarkar sönder nätet. Måste på allvar söka hjälp....avgiftning. Å andra sidan drömma kostar inget.

 

Jag är nyäten och ligger och funderar i soffan. Gardinerna till tv-rum är strykta och klara, tvätten packad och förberedd, solen kämpar bakom molnen och livet visar sig från den ljusa sidan.

 

Nu har jag bara lite jobb kvar vid datorn och sen full fart igen. 

 

Hej då!

Ovido - Quiz & Flashcards