Alla inlägg den 8 maj 2014

Av Veronica - 8 maj 2014 09:07

Innan det är den där bästa dagen igen: Fredag! Fast torsdag är bra det med. Jag har hunnit jogga i spåret igen, sökt ett jobb, skrivit ett nytt bra personligt brev och druckit en halvliter sprängticka :) Det rullar på.

 

Idag tror jag att jag är hemma och pular på bara. 

 

Tanken jag har idag är: Vad jag är glad att jag har människor att älska. Det är en välsignelse det. Att kunna älska villkorslöst. Jag är en lyckligt lottad människa. 

 

Det är sådana dagar det faller på plats. Det är de dagarna jag inte tänker på det jag inte har. Jag skiter att jag just nu befinner mig mellan två jobb. Jag har valt det själv. Jag har valt en annan väg. Jag måste ge det en chans. Jag skiter i att planerna vi har läggs på framtiden. Vi vet vad vi vill, vad vi ska göra och hur det kommer bli.

 

Det är en trygghet att våga lita på sig själv och att lita på att det blir som vi tänkt. Bara inte just nu. 

 

Kärlek är att acceptera människor för det de är. Kärlek är att finnas för någon annan. Kärlek är att säga ifrån när det behövs.

 

 

 

Jag älskar er!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards