Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Veronica - 7 maj 2014 08:15

Ja här går det undan! Blåskontroll och mammografi, före 08:00! Tjopp tjopp bara! Nykter var jag och att klämma ihop tuttarna var inte alls nåt speciellt. Snabb och enkelt. 

 

Och så dagens reflektion: Hur gör man när man vill ge upp? Eller inte vill men känner det som om vad man än gör spelar det ingen roll?? Ja, jag vet precis hur det blir. Jag ger inte upp. Jag kommer försöka och fösöka och försöka...Nöta och nöta. Kan man banka in vett i skallen på nån???? 

 

Ja, nä, dags att skruva upp tempot. Roadtrip. Och sådan saker som att handla. Varför upptäcker man alltid att toapapperet är slut när man ska ha det? 

 

Ja just! Jag var på intervju igår igen. Information, gruppintervju och enskild. Kändes? Bra. Jag tycker det är kul att gå på sånt. Ja, jag är nog knasig ;) Hoppas jag på jobbet? Vet inte. Just nu känns väl allt nytt skrämmande...Bara det att börja om med nya medarbetare, nya rutiner, nya arbetsuppgifter...Ja, det skrämmer mig. Och jag vet vad jag ska göra när allt är över.

 

Tatuera in Fågel Fenix på min vänstra vad. Så det så! Jag reser mig hela tiden. Det är inte hur många gånger man faller som betyder något, utan gångerna man reser sig. Alla nya starter man gör. Varje gång livet tar en ny vändning.

 

                                                                                     

 

Hej då!

 

 

 

Skapa flashcards