Alla inlägg den 17 april 2014

Av Veronica - 17 april 2014 08:36

Japp, dag 4 i spåret, dag tre med stavar. Check! Vattnet på älven låg spegelblankt, småfåglarna kvittrade i kapp med solen som sken som om hela världen log. Jag hade sällskap av en jagande katt, hackande spett och nån hurtig joggandes männska...


Nu sitter jag och eftersvettas på ackord med en kopp kaffe. Ska alldeles strax ut på turné. 


Välmående hormonerna rusar runt i kroppen som omges av ett rynkigt skal nuförtiden. I´m getting old! Som min söta dotter sade igår: Mamma du har rynkor i pannan. Ja, jag vet. Tack för påminnelsen. Bara för att du är fast och fin....Men din dag kommer ;)


Tillbaka till välmåendet. Det är så jävla skönt efter en hård promenad i spåret med fågelkvitter och annat skit! Hela min värld ler!


Tjoppa tjoppa nu!

Ovido - Quiz & Flashcards