Direktlänk till inlägg 9 april 2014

Aaahhhh lite lätt panik!

Av Veronica - 9 april 2014 08:34

Idag är det lite panik...Över framtiden, över pengar och över magen. Hade planer på en morgonjogg på bandet när tvättmaskiner gör sitt, men min mage tycker jag ska sitta och krampa tre gånger på toaletten sedan strax efter sex nu på morgonen:( Skitmage!

 

Jag har skickat min aktivitetsrapport och den ser bra ut! Massor gjort på en månad. Duktig arbetssökande ;)

 

Och inga intyg från löne och ingen start på a-kassa. Bajs.

 

Annars rullar det. Solen skiner. Sonen har praktik och lillan klarar våra mål <3

 

Jag ska vänta till magen lugnat sig innan jag drar igång nån aktivitet. 

 

...

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 5 april 2018 19:10

Vad gör du för att må bättre när du inte mår bra? Vänder du också ut och in på dig själv ? Hänger du upp dig på allt och fastnar i nån sjuk fixering ?   När jag mår mindre bra ger jag mig själva satan på att hitta vad som är fel!  Jag lusläser om...

Av Veronica - 1 april 2018 09:01

Ska vi snacka psykisk ohälsa ? Det kan vara svarta strumpbyxor ,turkos ögonskugga och orangea naglar. Det kan vara engagerad medarbetare och kollega och det kan vara mamma som gråter på toan.    Första gången jag kan säga att jag mådde dåligt psy...

Av Veronica - 29 mars 2018 08:05

Varför blogga? Ja varför det ? Att uttrycka sig i sociala medier eller blogga är alltid en källa till diskussion. Varför?  Man gör väl som man vill 😛 En del tycker jag delar för mycket, tycker för mycket och är för mycket.  Ja välkommen till ...

Av Veronica - 28 mars 2018 14:35

Jag saknar att skriva av mig och bekvämligheten att inte orka via mobilen har hindrat mig länge nog😜Datahaveri och snålhet är anledningen till att ny laptop inte inhandlats. So here I am! Liggandes i soffan med kalla fötter och mobil .   ...

Av Veronica - 21 juni 2016 14:22

Nä, det är ju det jag inte vill bli! Jag är ju less på att min kropp skriker "Vargen kommer, vargen kommer" varje gång den utsätts för minsta lilla "stress".   Vad är stress?? Ja allt ibland! Ibland inget. Stress kan väl jämföras med att göra för...

Skapa flashcards