Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Veronica - 10 mars 2014 09:43

Ingen ska ju inte påstå att jag inte försöker. Det är måndag. Jag gör min plikt som arbetssökande: Jag söker jobb. Uppdaterar CV:n lite här och där. Mailar och ringer. Intyg fattas, uppgifter ska kompletteras. Att säka arbete och samtidigt göra allt annat är mer än ett heltidsjobb ;) Nä, jag gnäller inte, bara konstanterar. Faktum är att jag behöver något att göra.


Nästan vad som helst. Läget är som läget är. Det går inte att trolla med knäna.


Min sovmorgon uteblev.Men å andra sidan sov jag hela helgen. Förkyld.se. Sov två nätter lite uppallad och halvsittandes. Sjukt tungt att andas och täppt näsa. Idag vet jag inte hur jag mår då jag fortfarnade ligger med tv, dator och tele i sängen :). Det är soft. Jag känner bara att jag  måste ut och röra på mig. Luft i lungorna.


Och mer spännande än så blev det inte.


Hej!






Ovido - Quiz & Flashcards