Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Veronica - 28 februari 2014 08:29

För fredag! Sista vardagen på veckan. Fredagar är alltid laddade med helgstämning. Den här fredagen känner jag mig avslappnad. Skolan är slut och jag med den. Ett år har gått. Blev jag något klokare??? Jodå! Det är klart att jag blev! Så mycket bättre, faktiskt. Sen vad det leder till är en  annan grej. 

 

Jag tar den där berömda dagen som den kommer. Don´t worry be happy. Det ordnar sig...

 

Jag vet åtminstone vad jag inte vill. Jag vet vad jag absolut inte vill. Men, jag säger inte aldrig...

 

What to do today? Jo, jag ska ägna mig åt lite fix. Jag ska måla naglar och färga hår. Måste ju vara snygg imorrn när maken och jag drar på stan för att fira Pappersbröllops-dag! Tvätta och hjälpa lillan att packa också såklart. Hon drar iväg till fjälls...

 

Och så bidde det inge mer, tjong!

Ovido - Quiz & Flashcards