Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Veronica - 24 februari 2014 13:33

Jag behöver en assistent! Den här dagen har hitills bestått i att: ringa, vänta, bli uppringd, två inbokade möten, filat på CV, ansökt om arbete, uppdaterat CV, mailat, kollat, checkat och så vidare. Aaahhh! Och det jag borde gjort var: En powerpoint till mitt föredrag på onsdag. Tur jag har imorgon och halva onsdag på mig..."Gör inte idag det du kan skjuta på morgondagen" Veras sjätte budord.

 

Annars? Jo vars. Helgen var lugn eftersom vi var sjuka. Vila iform heter det. Och OS i massor! Jag har börjat tycka det är kul med sport??? Eller ja, börjat och börjat...OS och såna där stora tävlingar har jag väl alltid gillat. Och så beror det på sällskapet. Det är kul att kolla sport med vissa karlar och vissa inte...

 

Majsan är inne på fjärde dagen sjuk, vi misstänker halsfluss...Läkarbesök imorgon bitti.

 

Vad är då kvar idag? Papperifyllning, kopiering, matlagning och jobb.

 

Men helst drömmer jag mig bort till ett dygn på stan till helgen! Lunch ute, middag ute och massa romantik! 

 

Hej då!

Skapa flashcards