Alla inlägg den 20 februari 2014

...

Av Veronica - 20 februari 2014 14:05

Ja det är sådana här dagar man skulle ha en jättepåse godis o vräkäta! Eller en rejäl kopp sprit för den delen! IDIOTER! Först må illa o blä. Sen springa på en surpuppa med lillsnoken i vädret...sen få ett sms från nån som inte hört av sig på passande flera månader. Lillan på vift o jag är orolig. En helt misslyckad skitrekryteringsträff för jobbsökande...Suck.


Life is not good right now...


O jag har så svårt att tycka illa om folk som tycker illa om mig...Alltså jag tycker allt bråk o tjafs är så fåningt. Jag hatar när männsikor ljuger om mig o till mig. Jag hatar när folk inte har mer kurage än de har...


Jag påverkas så negativt. Jag har fått låsa mina bloggar efter hot till livet, även om jag vet att det förmodligen inte skulle ske, så är det otäckt ändå. Jag har fått lägga till människor i begränsade listor på fejjan så de inte kan se vad jag skriver. Jag har blockat folk från instagram för att de inte har vett att ta bort sig själv som följare åt mig...


Ibland vill jag nypa mig i armen för att vakna upp....Men förlorar man en kommer det nya :) Jag har fått tillbaka kontakten med människor från förr. Känner djup tacksamhet för det. O skapat nya kontakter. Jag har det bra, jag behöver inte ta skit.


Jag kommer nog alltid vara jag, säga till o ifrån o vara obekväm...Amen!

Ovido - Quiz & Flashcards