Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Veronica - 14 februari 2014 08:02

  My heart beats boom boom boom. Jag tycker också att det är fint med egen dag för kärleken. Även om de flesta av oss älskar de vi älskar mer eller mindre varje dag. Det är ett tillfälle att ta i akt att samla familjen tycker jag. Och mysa till det lite så där extra.


Jag köper inga hjärtan i ask i år heller. Och inga grå gulliga nallar vare sig på kort eller som mjukisdjur. Jag kan sträcka mig till att få eller köpa en blomma någon gång. Men inte nu. Idag ska vi bara äta en god middag med kladdig chokladkaka till efterrätt. Jag kan kanske snitsa till det med ett hjärta på kakan. Kanske;)


Min romansiska dag går i pluggandets, tvättandets och handlandets tecken. En helt vanlig, lite kärleksfullare fredag.


Och nä, man behöver inte ha en partner på Alla <3 ans dag för att den ska vara lyckad. Fira kärleken med barn, föräldrar, djur och vänner!


Puss på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards