Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Veronica - 13 februari 2014 10:45

Och inga konstigheter med det...Här serveras ärtsoppa och pannkakor. Fläskpannakaka, mmmm. Med råriven vikål och sylt. Och riktigt sidfläsk. Torsdag var det ja, dagen efter gemensam städdag. Huset är laddat inför fullbokad helg igen :) Alla   :s dag imorgon med gomiddag och smarrig dessert. Städa förrådet och Mello på lördag. Alla   :ns grillning på landet på söndag som sig bör. Den traditionen har några år på nacken nu. 


Annars hittills idag har jag gjort precis allt utom att plugga. Jag är inne på sluttampen nu...En Power Point och en muntlig examination. Efter det har 13 månaders studier nått sitt slut. Jag har redan hunnit sökt massor av arbeten...Förberett allt inför inskrivning på Arbetsförmedling och stämpling. Jag ska arbeta lite extra med start nästa vecka. Den som säger att jag ligger på latsidan ska få på moppo!


Vi har blivit ägare till en fin lite Saab. Så nu slipper ungarna skämmas över vår lilla Tojja! Och framförallt får alla plats;) Mig passade Tojjan bra. Men jag är ju bara tre äpplen hög oxå;)


Puss puss!

Ovido - Quiz & Flashcards