Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Veronica - 7 februari 2014 13:22

Eller hur det nu var! Dagens dos av frampressade ord är klar. Två jobb sökta. Mat o kaffe intaget. 


Ja. Två dagars extrajobb i Härna näst nästa vecka. Jobb denna helg. 


O inga pengar!!! Jag var helt klar med att få ut min semesterersättning nu eftersom jag ingen annan får denna månad. Det skulle vara min livlina eftersom jag inte får studiebidrag eller hinner börja stämpla...Jag skulle ringt o dubbelkollat i månadsskiftet!!!! Dumma mig! Men jag trodde det skulle av sig själv när vi kommit överens om det. Mänskligt att glömma, visst. Men det suuuuger!


Ingen mysfika på byn blev det heller. O tur som fan att vi städade igår. O tur som fan igen att vi skippar mat hemma o äter i backen.


Imorrn jobb o Mello. Godsaker i soffan. Råplug  måndag o tisdag. Sedan klar! Fattar ni!!!! Klar!


Jag ber en bön att de hinner få ut pengarna så jag kan min avslutningsfesthelg! 



Ovido - Quiz & Flashcards