Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Veronica - 28 januari 2014 09:38

idag då? Lite studier hade inte varit så dumt...Fast jag har inte hittat inspirationen än. Har precis kommit hem från läkaren. Åh Halleluja! Utan att jag bad om det fick jag lämna de prover jag var inställd på att tjata mig till. Jag ville ta järn och skölkörtel. Fick reaumatisk och allergi på köpet. Tack.


Jag roade mig med att skriva upp alla mina mer eller mindre konstiga symtom så när jag rabblade upp dem skrev han bara i proverna. Det är bra kommunikation det ;)


Så,vänta en vecka på provsvaren ....O be en bön till nån lägre eller högre makt om att det visar nåt jag kan ta på. Jag vill kunna påverka mitt mående!!!! Inte bara knapra medicin. 


Det är ingen hemlighet att jag är för alternativa metoder. Jag tror absolut man kan äta sig frisk,genom att äta det man behöver o ta bort det man inte behöver. 


Vardagsmotion, dagljus, bra sömn, återhämtning o inga raffinerade produkter. Då kommer vi långt.


Säger hon från soffan med laptopen i knät ;)

Ovido - Quiz & Flashcards