Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Veronica - 22 januari 2014 11:06

Från zombie med värkande skakande ben till fit for fajt o redo för Birsta! 2 piller o en timmes sömn o jag bidde som ny! Tjolahopp tjolahej! Det suger att må så här...Det är ett som är säkert. O kommerinte läkarhelvetet på vad som är fel skjuter jag fanskapet;) Närå, men nu jävlar vill jag veta vad som är fel.

 

Finns det nån därute som vet vad det kan vara efter mina symtom: 

 

Mina symptom.


Feberkänslor

Kallsvettningar

Vallningar

Onaturligt trött

Kan sova nästan 48 timmar

Overklighetskänsla

Avtrubbad

Tung i huvudet

Matt i kroppen

Kraftlös

Ont i lederna från svanken o neråt


Magen.


Vagt illamående

Förstoppad

Uppblåst

Kramper

Diarré



Snorig

Täppt

Tungt att andas


Kan jogga ena dagen o knappt gå dagen efter.


Gråtmild




 Tips mottages tacksamt. Nu ska jag inte deppa mer idag över värkande ond trött gammal kropp. Nä, jag ska muntra upp mig själv med en tur till Birsta. Jag ska köpa lite nya blommor då jag lyckats ta ihjäl alla fyra stackars garderobsblommor. Ja, jag vet, hur lyckas man med det liksom?? Men jag o blommor funkar icke. 

 

Långlunch o surra skit ska jag oxå fixa. Jag borde ha tvättat, lagat mat, tömt diskmaskinen o börjat jula av. Men det skiter jag i! Jag ska dricka lite yoghurt för jag känner mmig svimfärdig o yr...Men det går över. Tjopp tjopp.

 

O jag har lovat mig själv att inte läsa psykologi idag. Nej, boken ska ligga ihopslagen hela dagen i dag. Rensa hjärnan kallas det. Torsdag o fredag blir det plugg o plugg. Examination påmåndag samt ny kurs väntar...Sedan klar! Då ska jag fira! I slutet av februari ska det partajas! Tequila-kväll känns som en bra idé ;) Filar på planerna...

 

A bottle of sparkling wine. Ska jag oxå ha. Ett års vånda o slit närmar sig sitt slut. O sen då??? Ja,jag vill ut o arbeta! Nu helst. Det påminner mig om att gå ut o kkolla platsannonser. Nu :)

 

Hej då för idag. Tack för att nån vill läsa mina tankar o ser bakom fasaden. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards