Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Veronica - 21 januari 2014 12:26

Ibland hjälper det ena och ibland det andra. Idag vill jag helst gråta, om jag orkade. Jag har en 1100 ord lång uppgift som ska var inne idag. Det enda jag skrivit är namn och rubrik. Jag har sån jävla-kuks-helvetes-ledvärk! Andra dagen nu och idag är det värst.


Vare sig jag sitter eller ligger så värker det. Jag har tröstat mig med att skriva upp alla mina "konstiga" symtom som ska med till läkaren på tisdag nästa vecka. Jag är döless på den här apatin, orkeslösheten och värken. Jag måste få veta vad det är!!!! Så det kan behandlas. Så jag kan börja leva igen. Inte bara leva ibland.


Som om inte det var nog så är ungarna sjuka. Mer eller mindre. Bleka och hostiga. 


Jag vet att jag är en problemlösande maskin och driftig. När kroppen är med. Men när jag mår så här blir minsta lilla vardagshandling eller planering ett Mount Everest. Ja ja, jag ska inte analysera mig själv till döds. Jag ska låta värken värka ut och imorgon är jag bättre, det vet jag. Det började i söndags så...Imorgon borta! Det följer sitt tydliga mönster.


Jag har fram till midnatt på mig att fixa denna dags mission. Ge mig inspiration nån!!!


Ge nån en kram idag, det verkar vara stora kramdagen. Kram kram!

Skapa flashcards