Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Veronica - 17 januari 2014 15:13

Fredagen kom o det med en jävla fart! Jag trodde jag skulle vara mosigast i stan imorse efter narkos igår o sömnlös till efter 2 i natt...Men icke! Upp halv sju, på med kaffe, skjutsa barn o började plugga innan jag bloggade o surfade runt!? Måste fått nån elchock i samband med operationen;)


Op gick bra, det är ju ett snabb lätt ingrepp. Nu får jag vänta 4-6 veckor på besked....Vänta o vänta. 


Det är fredag o familjemiddag. M o P kommer så det bjuds på fruktsallad o glass, vår gamla fredagsdessert ;) Ungarna växte upp på tacos, glass o fruktsallad under några år. 


Jag har ro att sitta här i tolv minuter till sen ska maten in i ugnen. Fläskkotletter i ugn med soja-grädd-creme fraich-sweetchilisås. Jammi. 


Min kväll kommer handla om plugg. Så jag blir klar o slipper det imorrn. 


Så välkommen fredag! Lugn i stormen, kör lugnt.

Ovido - Quiz & Flashcards