Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Veronica - 9 januari 2014 17:43

Kan man bli så arg att man mår illa o vill kräkas???? Ja!


Hata är ett starkt ord o det använder jag nu. Jag HATAR vissa människor!


Så nu fick jag det sagt. 


Skönt? Mnja...Skulle bra hellre spy nån i halsen. 

Av Veronica - 9 januari 2014 09:28

Dag två på "nya" livet;) närå, bara nästan. För mig är det då stort att kravla ur sängen o skjutsa barn o ta en morgonpromenad. Jag känner mig iallafall förjävla duktig när jag släpar mig runt på min trettiominutare i mörkret. Jag måste ju börja vända tillbaka dygnet jag med efter ett år av pluggande i säng o soffa iförd täcke, morgonrock o mysbralla. Det är dags att inse att efter februari är det bara att börja jobba!

 

Jag regristrerar CV här o var, söker jobb o fixar o trixar. Jag hoppas jag får komma på en intervju snart!! Pluggande har ju gått som en dans! Fick tillbaka sista uppdraget på den här kursen igår, ett B! Ja!!! 

 

En, eller två egentligen kurser kvar. Psykologi. Wow! Det ska bli spännande. 

 

Idag har jag ett möte som  jag ser fram emot samtidigt som jag inte gör det. Hmm. 

 

Jag bjuder familjen på kulinarisk pytt i panna med ägg. 

 

Det var det enda. Tjing o tjong långkalsong! Det får man snart ta på. Långkalsong alltså! Vintern kommer!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards