Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Veronica - 7 januari 2014 08:46

I lugnet! Sedan smäller det! Dags att ta klivet upp ur sängen ;) Men det är så förbaskat skönt att vakna 7 o ändå ligga kvar nu tio i 9...Andra koppen kaffe, Lyxfällan o nyheterna på nätet. Det är en soft tillvaro. Jag har precis fått läkartid så nu kan jag släppa de tankarna o då går det säkert att börja koncentrera sig på sista uppgiften för inlämning. Snart...


Jag har ett annat vårdrelaterat besök innan vårdcentralen. De har upptäckt cellförändringar på mig. Så de ska avlägsnas nästa vecka. Brr. Jag blev erbjuden narkos under det "lilla" ingreppet. Tack för det! Det var nog jobbigt under senaste undersökningen. Hua. Just det att ha cellförändringar oroar  mig inte särskilt. Det upptäcktes i tid o går att fixa. Cellförändringar är ju inte cancer. Piece of kaka.


Det är så med livet. Det är antingen det ena eller det andra. O inte kan man gräva ner sig varje gång det inte blir som man tänkt sig...Bryt ihop o sen bit ihop. 


Jag har chockat mig själv o andra genom att uppsöka bibblan! En lördagmorgon dessutom. Nu ska det lånas böcker! Först ut är en bok om medberoende. Det är dags att se elefanten i vardagsrummet. Eller flodhästen eller valrossen. Många namn på ett icke kärt barn...Jag sak inte bara se kolossen, jag ska visa den dörren med. 


Kylan är på väg o med den öppning av backen snart, I hope. Det är dags att lufta täckbyxorna o skidorna. 


Peace and love.

Ovido - Quiz & Flashcards