Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Veronica - 3 januari 2014 10:15

Hum hum....jag läste om nedsatt funktion i sköldkörteln o det var intressant. Det är mina symtom det. Så nu ska jag ringa vårdcentralen o be om ett prov. Men jag väntar till efter lunch. Nu ska jag värma upp fingrarna så jag kan skriva uppdrag. Jag är framme vid det sista denna kurs. 

 

En kurs kvar sen o sen ut i arbetslivet igen...Scary! Ja, fast jag har redan sökt en massa jobb. O ska fortsätta med det. 

 

Jag har även rensat livet. Tagit bort såna som får mig att må dåligt. O det var inget lätt beslut. Å andra sidan tackade de mig genom att blocka;) Att se bilder på nån påhittad idyll betackar jag mig för. 

 

Nu ska jag googla vidare innan väcka barn innan frunch...Skriva lite o inte fundera så mycket. Man kan ju bli deppig för mindre!

 

Hittils har väl inte året börjat så bra...Karln är sjuk, jag är trött o vädret är skit. Men jag lämnade mycket bakom mig där i elden på nyårsnatten. Jag skrev ner namn o orskaer på lappar o eldade dem. Det var en befrielse faktiskt. Jag var skeptisk. Men jag tror att det är själva förberedelsen o gesten som gör det enkelt att släppa.

 

Det påminner mig om en bok jag såg som jag ska låna. Om medberoende o hur man släpper det. Intressant.

 

Svammel svammel. Puss i ljumsken!

Ovido - Quiz & Flashcards